Murasaki

 Dziś przedstawiam Wam mój tegoroczny prezent urodzinowy - oczywiście, to kolejna panna z serii Rainbow High, która ujęła mnie zarówno kolorystyką, jak i oczywistymi, japońskimi nawiązaniami. Lila Yamamoto, która u mnie występować będzie pod imieniem Murasaki, jest jedną z tych laleczek, którym MGA dało wymienne nóżki - ze stópkami do wysokich oraz płaskich obcasów. Trochę się obawiałam samej procedury wymiany, ale jest raczej nieproblematyczna. Inna rzecz, czy przy zbyt częstych zmianach stawy się w końcu nie obluzują, ale nie zamierzam szaleć z tą opcją. 

Po kłopotach z jakością Ame, tutaj muszę z przyjemnością zameldować, że nie doszukałam się żadnych uchybień ze strony firmy - zarówno lalka jak i ciuszki są w doskonałym stanie 😊.

Na prezentację czeka jeszcze jeden rainbowkowy zakup, ale jest prezentem na moje imieniny, więc do sierpnia trzymam ją schowaną, by nie kusiła 😉.

Tła: Desktop Nexus











Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, kochana 💜
    Ależ ta panna jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Wiedziałam, że muszę ją mieć, gdy tylko pojawiły się pierwsze zdjęcia 😊. Lalkowe prezenty urodzinowe są najlepsze, nawet jeśli trzeba je sobie samej kupić 😉

      Usuń
  2. Thank you 🙂! I love getting dolls for birthday, I don't feel so old that way 😁. I think her geta are awsome, with all those little flowers 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego! Murasaki ślicznie prezentuje się na tle wisterii. Wymienne nóżki to fajny pomysł. I jaki ma cudny wachlarz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Wachlarz chwilowo wypożyczony od bjd 😉. Nawet nie wydawał się tak za duży, jak początkowo przypuszczałam...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!