Zabawa z Niespodzianką w czerwcu, czyli pętelka bez guzika

 Oj, trochę się nagłowiłam nad tym hasłem, zanim dotarła do mnie prosta prawda - że kreacje zrobione na drutach czy szydełku to w gruncie rzeczy same pętelki... A do tego jeszcze Erato, której włosy to także spora ilość pętelek (lub, jak kto woli, spiralek 😁) i wreszcie kocia wieża, z duuuużą ilością ratanowych pętelek na części "drapalnej".

A zatem kolejna odsłona Zabawy z Niespodzianką z bloga Lenki - Guzik z Pętelką!

Sukieneczka Erato - zakup na festynie charytatywnym.

 






W zabawie bierze udział zdjęcie nr 2.




Komentarze

  1. Znakomita modelka i super sesja. Zrobiłaś mi dziś wieczór, a szczególnie mistrz pierwszego planu. Jaki czujny - obcy na jego terenie, a w dodatku Matka nie uwzględniła go na zdjęciu, wcale się nie dziwię, że ustawił się tyłem. Co się uśmiałam, to moje. Ściskam serdecznie i przesyłam głaski dla kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! I bardzo się cieszę, że poprawiłam Ci nastrój :), głaski zostały przekazane! Poldek był bardzo zaniepokojony niespodziewanym ruchem w pobliżu jego wieży mieszkalnej i zaraz musiał sprawdzić, co to za intruz się tam kręci...

      Usuń
  2. Ależ ona piękna, a ile tam pętelek! Na bogato! A kotek to chyba zdziwiony, że taki mały intruz zajął jego miejsce 😉Super zdjęcia! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Ha ha, dokładnie - zaraz przyszedł sprawdzić, o co chodzi z tą sesją w jego domku :D

      Usuń
  3. What a cheerful looking girl Erato is. I love the hair colours and the "loops". 😍
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! She was one of my first Rainbow High girls and I still think she is one of the prettiest :). Hugs, hugs!

      Usuń
  4. Thank you :)! She's great for keeping the mood bright ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ z niej urocza modelka! Śliczna buzia, piękne włosy i cudna, barwna sukieneczka! Kotek musiał być mocno zaskoczony ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Poldek jest bardzo czujny, gdy ktoś zbliża się do jego piętrowej posiadłości, niechby to była "tylko" lalka ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!