Tour po gablotkach

 Zawsze z ogromnym zainteresowaniem oglądałam na zaprzyjaźnionych blogach wpisy pokazujące aranżację gablotek ze zbiorami, zdradzające, jak wyglądają Wasze kolekcje "od kulis". Ciągle też zbierałam się do podobnego wpisu, ale zawsze gdzieś był bałagan albo akurat "prace w toku". Ostatnio jednak udało mi się jako-tako uporządkować miejsca przechowywania całego towarzystwa, więc mogę je zaprezentować... nim znów uznam, że coś wymaga pilnych zmian 😅.

Gablotka nendoroidów. Piętro "chińskie" zamieszkane jest chwilowo jedynie przez major Kusanagi, bo jeszcze nie zdecydowałam, która grupka nendków przeniesie się tam na stałe.

 




Osobna półeczka na regale, zwykle zasłonięta przezroczystym ekranem z pleksi na moją rainbowkową bandę:


Miniszklarnia zimowa (przepraszam za odbicia, nie udało mi się ich wyeliminować):

 



 Gablotka barbiowo-bajkowa:






Gablota z BJD:

 




 

Dziękujemy za zwiedzanie 😉!

Komentarze

  1. O boszzz, jakie wspaniałości! Jak ja lubię zdjęcia stadne! Ekspozycja, zimowa to prawdziwa bajka, rainbowki są cudowne, a Wiedźminek fantastyczny. Podoba mi się też to, jak po przebierałaś barbiowe towarzystwo! Masz naprawdę rewelacyjną kolekcję, z ogromną przyjemnością się na nią patrzy. Do tego ta różnorodność! Każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Ja też, ja też! ha ha, jeśli chodzi o różnorodność, to czasem ją przeklinam. Marzy mi się elegancka, jednorodna kolekcja... czegoś. Ponieważ jednak nigdy nie byłabym się w stanie zdecydować na jeden rodzaj lalek, na marzeniu się raczej skończy ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za świetną wycieczkę po Twoim lalkowym imperium. Ależ mi się oczy świeciły na ten widok! Wspaniała kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Nareszcie udało mi się zrobić porządek na półkach ;)

      Usuń
  3. Takie podroze male i duze
    moge codziennie - karm me
    oczeta, nie zaluj fot nam🐼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Za jakiś czas pewnie pozmieniam dekoracje, to znów zorganizuję wycieczkę ;)!

      Usuń
  4. O, jak SUPER! Piękne zbiory, estetyczna aranżacja :-) Znam tę radość tworzenia witrynkowych kompozycji. Mnie czeka demontaż i pakowanie. Tym razem bez bólu, z wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Powodzenia przy pakowaniu i ciekawa jestem bardzo nowego miejsca :)!

      Usuń
  5. Ależ masz to pięknie poukładane :) U mnie to jest chyba tylko podział na strefę z lalkami BJD i calą resztą, która obecnie zajmuje już każdą możliwą płaską przestrzeń :P Wieczny brak miejsca heh :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Oj, u mnie też trochę trwało, nim udało się znaleźć kącik na całe to towarzystwo, ale w końcu wszyscy stoją. Teraz tylko muszę się pilnować, by za wiele ich nie przybywało, bo znów cała kompozycja weźmie w łeb ;)

      Usuń
  6. Z pewną dozą zazdrości spoglądam na kolekcje lalek wystawione na półkach i w gablotkach. U mnie lalki zmieściłyby się na półkach, gdybym wywaliła wszystkie książki. Wtedy jednak czekałoby mnie częste, pracochłonne i żmudne odkurzanie kolekcji, więc wolę, gdy kurzą się książki, a lalki spoczywają bezpiecznie w pudłach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Książki kurzą się tuż obok, choć muszę przyznać, że od kilku lat kupuję już głównie e-booki, więc kurzą się starsze zbiory. Gablotki są dobre, ale też szybko zaczyna brakować na nie miejsca, więc wymyśliłam sobie ekran z pleksi (inspiracja pandemią ;)), który wstawia się w zwykłą, regałową półkę, zmieniając ją w coś w rodzaju gablotki. Na razie działa - tak właśnie stoją rainbowki i kurzą się w bardzo minimalnym stopniu.

      Usuń
  7. Wow! Poziom uporządkowania i etyki poza strefowym zasięgiem! :D U nas chaos all the time... Nie ma mowy o takiej organizacji i porządku! Piętro "chińskie" ma ten azjatycki klimat, lalki i figurki przecudne, no i te dioramki. Napisałabym, że "jako mała dziewczynka na pewno ciągle bym się tym bawiła"... Ale prawda jest taka, że nawet teraz przy takiej dioramce jaką ma do dyspozycji major Kusanagi - siedziałabym godzinami z moimi figurkami i zabawa na maxa :D PS: Ada pozdrawia swój elektorat... Półeczka z Rainbow zacna, pomysł z ekranem plexi bardzo dobra rzecz, znając moją rodzinkę, padł by komentarz, abym lepiej kupiła folię do malowania (za dwa złocisze) i rzuciła na regał :) [Co kraj to obyczaj!] Haha - oczywiście sama zastanawiam się nad czymś przezroczystym do osłony półek. A te laleczki Rainbow są przepiękne. Zasługują na ochronę. W ten weekend sprzątam i "przeinaczam" wszystko z regałów i półek. Będzie zabawa :) Miniszklarnia zimowa kunszt i elegancja, szukałam Cię w odbiciu :)))) Barbie & Keny także wyższa klasa, uśmiechnięci, szykowni :) No i elita narodu BJD - przepięknie wyglądają! Dziękuję za TOUR De Chiriannos :) Na pewno jest tam u Ciebie więcej elitarnych półek z secret personami... Wiadomo, wiadomo, nie można wszystkiego pokazywać :) Szacun :)
    Strefa pozdrawia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! No, my od chaosu też nie stronimy, ale w końcu udało się doprowadzić do finału kilka rozgrzebanych od miesięcy projektów ;). Heh, a Ty myślisz, że u mnie takich komentarzy nie było? "Taka droga pleksa, mogłaś sobie zasłonkę powiesić" XD. Elitarnych półek więcej nie ma, ale jest kilka, hm, mniej elitarnych pudełek ;). Jednak ich zawartość raczej będę chciała wyprawić w świat, niż zatrzymywać. Bo, ten teges, niedługo dwie nowe serie Rainbow High wychodzą :D
      Gablotkowo Dolne pozdrawia Strefę i nieustająco kibicuje Adzie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!