Pożegnanie lata...

 ... baaaardzo po czasie. Tę sesję początkowo planowałam zrobić w ogródku jesienią, ale wciąż się coś nie składało, albo nie miałam czasu, albo padało, albo... Koniec końców, powstała w domu, w dodatku w listopadzie 😅.

Ciasteczka i pączki są mojej produkcji - nie sięgają do pięt ślicznym ulepkom Ayi, ale to był mój modelinowo-cukierniczy debiut, więc i tak byłam zadowolona, że wyszło mi cokolwiek, co można było umieścić na talerzykach 😆.

Ciuszki: Pracownia Krawiectwa Miniaturowego, Pracownia Krawiecka Małych Cudów.

 
















Komentarze

  1. Koty! Zdecydowanie skradły całą sesję. Kocham koty!
    Towarzystwo bardzo dobrze pożegnało się z latem. Ciastka i pączki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Ja też! Ja też! Bez kotów sesja nieważna, czy to żywych, czy to lalkowch ;). Żałuję, że nie udało mi się tej sesji zrobić w ogródku, ale cieszę się bardzo, że i tak Ci się podobała :)

      Usuń
  2. Świetna imprezka, w dodatku z udziałem moich ukochanych zwierząt! 😻 ulepki cudne, podziwiam wszystkich , którzy potrafią robić takie rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Wszystkie moje lalki muszą mieć koty w swoim rozmiarze ;). Przymierzam się jeszcze do ulepienia tortu, ale muszę znaleźć na to czas...

      Usuń
  3. Ciasteczka śliczne! Markizy i pączusie <3 Pożegnanie lata... Ciepełko wróć :) A tam po czasie... Jest ok, ja mam w swoim aparacie zdjęcia przygotowane na ... halloween... Chyba ich już w tym roku nie opublikuję :) Ciepłe kolory z sesji zrobiły swoje, od razu cieplej na sercu :) Taką ławkę znalazłam w pewnym sklepie w Chorzowie. Stół i krzesełka są śliczne ;) Ściskam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Taaak, a do modelinowych słodyczy przynajmniej osy nie lecą :D. Te mebelki koleżanka wypatrzyła w "chińskim centrum" i od razu wysłała mi zdjęcie, z zapytaniem, czy kupić... Takie miejsca kryją w sobie czasem zaskakujące znaleziska XD

      Usuń
  4. What a great scene you have made here. It truly looks like a little party, an ode to Autumn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! That's the exact mood I was trying to create :)! I miss colorful, warm Autumn - now we have gray sky, constant rain and short, cold days...

      Usuń
  5. Thank you :)! I'm not good with any kind of handcraft, so I was really proud of them ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!