Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

 Nowy miesiąc (co z tego, że prawie koniec 😅), nowa odsłona zabawy z blogu Lenki. Tym razem hasło brzmiało:

Zając hasa
nie tylko do lasa.


Co jest oczywiście jak najbardziej prawdziwe, bo moje panny króliczki, Stella i Ruby, równie chętnie hasają na zakupy 😉.

W zabawie bierze udział pierwsza fotografia.

Panny króliczki to oczywiście ciąg dalszy mojej sylvanianowej obsesji, która nie dość, że ma się dobrze, to się jeszcze rozwija. Obiecuję niebawem całą sesję poświęconą najnowszej grupie mieszkańców Gablotkowa!









Komentarze

  1. Jak pięknie... Bardzo Ci dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Jak zwykle na ostatnią chwilę, ale zdążyłam ;)

      Usuń
  2. These little critters are so cute and I love their shopping tower (hadn't seen that before). I'm so pleased to see you are enjoying them Chiriann.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! The tower is a part of bigger shopping mall. Oh yes, I'm totally in love with them, especially with little ones :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie te zająco-króliki. :) A gdzie się podział Romeo? Jak śpiewała Wanda Kwietniewska: "nie będę Julią wierną na balkonie". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Króliczych Romeów na razie nie mam, tylko jednego statecznego ojca rodziny ;). Ale kto wie, co przyniesie przyszłość... To pewnie tylko kwestia czasu ;)

      Usuń
  5. Słodziachne te króliczki, ślicznie się wpisały we wrześniowe hasło! Muszę się pospieszyć z udziałem w zabawie, bo mi zaraz wrzesień minie 🤭 ale w tym roku wyjątkowo daje mi w kość ten miesiąc ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊! Oj, skąd ja to znam... Sama ledwie zdążyłam

      Usuń
  6. Super, że Twoja sylvanianowa pasja tak idealnie wpasowała się w tematykę zabawy na wrzesień. Urocze zdjęcia i postacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊! Kiedy tylko zobaczyłam królicze hasło, wiedziałam, kto wystąpi 😉

      Usuń
  7. Great photos and such adorable bunnies.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊! I simply adore Sylvanians for their cutenes!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wesołych Świąt!