Z wizytą w cudnym Gdańsku, część pierwsza

 W tegoroczne wakacje poniosło nas aż na drugi koniec Polski, do pięknego miasta Gdańsk (i okolic). Wróciłyśmy syte wrażeń i zachwycone każdym spędzonym tam dniem - inna rzecz, że po to, by zobaczyć wszystko, co jest warte zobaczenia w samym tylko Gdańsku, potrzebne byłoby z pół roku, a nie pięć dni, ale liczy się każda chwila 😊. Wszystkich niezdecydowanych zachęcam z całego serca do odwiedzenia tego miasta - bez względu na to, czy chcecie się byczyć na plaży, zwiedzać zabytki, poszaleć wśród stoisk Jarmarku Dominikańskiego, ukulturalniać się przy Szekspirze czy w muzeach czy smakować przysmaki tak lokalne jak i światowe - na pewno znajdziecie coś dla siebie!

Naturalnie, żadna wyprawa nie mogłaby się obyć bez lalek. Na pierwszy ogień idzie Alison i przepiękny park w Oliwie.

Ciuszek: Pracownia Krawiecka Małych Cudów


























Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, zaś Alison miała wspaniałe tła do pozowania. :) W Gdańsku dawno nie byłam, ale zawsze z chęcią tam wracam. Park wprost bajeczny! Uwielbiam takie miejsca z dużą ilością zieleni, gdzie można odpocząć od miejskiego zgiełku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Park Oliwski jest cudny i naprawdę zróżnicowany, z mnóstwem bajecznych zakątków. No i niedaleko jest kocia kawiarnia 😊!

      Usuń
  2. Thank you 🙂! There are definitely a lot of beautiful places in Poland, and Gdańsk is on top five of them 😁. I'm sure you will love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Looks like Alison had as good a time as you did Chiriann. Beautiful photos, I really enjoy seeing pictures of where my reader buddies live.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! I really like to take dolls with me for the vacation - it's always means new places for the photos ;). Hugs, hugs!!

      Usuń
  4. W Gdańsku byłam rok temu, ale przebiegłam przez starówkę galopem. Miałam dosłownie parę godzin. Do tego pięknego parku nie dotarłam, ale mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię.
    Zdjęcia i panna piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! O nie, Gdańsk to "zadanie" na co najmniej kilka dni, nawet sama starówka ;) Polecam też kocią kawiarnię nieopodal parku ;) (będą osobne zdjęcia).

      Usuń
  5. Wspaniałe okolicznosci przyrody wykorzystałaś idealnie do sesji Alison. Fantastyczne fotki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Do Gdańska powlokłam ze sobą aż trzy lalki, bo czułam, że będzie gdzie je focić ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!