Pani Zima idzie spać...

 .. oby już na dobre w tym roku!

Wiosnę mamy latoś zimną i mało słoneczną, ale przynajmniej ptaki śpiewają, roślinki rosną, a dzień jest trochę dłuższy, niż tych kilka godzin w okolicach południa. Dlatego Pani Zimie życzymy dobrych i długich snów 😉.

Ciuszki: Pracownia Krawiecka Małych Cudów

Ps. Blogspot już od jakiegoś czasu stara się doprowadzić mnie do szału - nie mogę się zalogować, by komentować Wasze wpisy, czy nawet odpowiedzieć na Wasze komentarze na własnym blogu - mogę to zrobić tylko przez telefon (!). Niby mogę opublikować nowy wpis, ale to tyle. Czy ktoś też ma takie problemy? Czyściłam cookiesy, zmieniałam przeglądarki - nic, wszędzie ten sam ambaras...












Komentarze

  1. Śliczna ta Pani Zima! Ale mogłaby już odejść i wrócić dopiero w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊! Ja też mam nadzieję, że usnęła na dobre...

      Usuń
  2. Tak, niech Pani Zima idzie już spać. Choć wygląda tak pięknie i dostojnie. Do zimnej wiosny chyba już trochę przywykłam, dobrze, że kwiatów jest dużo i kolory radują oczy. Mam nadzieję, że uda ci się rozwiązać problem z Bloggerem. Ja cieszę się z przenosin na Wix, choć utraciłam wielu obserwujących. Póki co jednak stwierdzam, że Wix to najbardziej przyjazna platforma, z jaką miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊! Zostawiłam mojego bloga na Pingerze właśnie z powodu ciągłych problemów technicznych i nie chciałabym na razie znów się przenosić, ale, kto wie... Dziękuję za cynk 😊!

      Usuń
  3. Bardzo lubie te lalke - i choc ja widzialam w niej dotad tylko lato - po Twoim poscie zerkne na nia zupelnie inaczej - cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊! Ten ciuszek tak mi się skojarzył - taka troszkę szata Zimy, a troszkę pidżamka 😉

      Usuń
  4. If only winter really looked like Mrs/Lady Winter, then perhaps I could cope with the cold that's coming downunder. 😉

    I think BlogSpot does this every so often just to try our patience, hopefully it will rectify itself soon.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😊! Yup, I hope that perhaps some update will fix that problem... And I wish you mild and short winter this year, that will go to sleep pretty soon 😉

      Usuń
  5. Taaak, Zimie mówimy: bywaj zdrowa! Zdecydowanie.
    Technicznie - ze smutkiem, nic nie pomogę... Choć na urodziny otrzymałam już 3 smartfon ;-))) (Przyjaciele walczą z moim komunikacyjnym konserwatyzmem) nie umiem jeszcze łączyć sfery blogowej z tym wyższym poziomem techniki. Ale pamiętam czas, gdy Blogger na min. 3 miesiące odciął mnie od możliwości robienia postów.
    Może to jakiś błąd systemu, albo trolle pana P. szkodnikują ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊! Mogę Zimie nawet śpiewać kołysanki, byle nie wracała... Komentarze przez telefon są mało wygodne, ale mogę je dodawać, a to najważniejsze!

      Usuń
  6. Thank you 😊! The strange thing is, everything works fine on my phone, on my PC at work... Just not on my own PC 😶. And I really hope that Lady Winter sleeps tight right now 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ją ułożyłaś do snu zimowego i to w tak zacnym towarzystwie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Może dzięki temu będzie lepiej i dłużej spała 😉

      Usuń
  8. Ojejku jaką magiczną sesję jej zrobiłaś! Bajka! Lalka jest śliczna, kojarzę te włosy, cóż to za jedna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Skye to hybryda, ciałko od Barbie Style i główka fashionistki 69 Blue Beauty 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!