Nowy adres

Artur: ....



 

Sesshomaru: ....

 


Artur: Trochę tu... jakby pusto.

Sesshomaru: ...



Artur: Nie spodziewałem się może uczty powitalnej, ale miałem nadzieję, że ktoś na nas jednak będzie czekał... Podali nam zły adres?

Sesshomaru: Ta zniewaga krwi wymaga. Pożałują, że wystawili mnie na pośmiewisko w taki sposób!

Sesshomaru: Kiedy ich znajdę, posmakują moich zatrutych szponów! Ich nędzne ciała rozpuszczą się jak ser na pizzy!

Artur: Moment, moment, poczekaj! Ten dom wydaje się zupełnie nowy. Może to nie tyle zły adres, ale bardzo nowy adres.

Sesshomaru: Do czego zmierzasz?

Artur: Oni się tu jeszcze nie przeprowadzili... Będziemy musieli na nich poczekać.

Sesshomaru: Co za brak poszanowania cudzego czasu...

Artur: Od czego zacząć... Tapetowanie? Malowanie? Posadzki? Zadzwonić po Szelągowską?

Sesshomaru: Jeśli liczysz na to, że będę kładł panele, to czeka cię rozczarowanie stulecia.


I jeszcze fotka zza kulis 😉:

Leopold: O co ci chodzi z tym plastikiem? Mnie foć, wiadomo, że jestem najpiękniejszy!


W sesji udział wzięli: składany domek dla lalek z wiadomego portalu aukcyjnego, Artur Pendragon czyli król Artur z serii Fate (tym razem w wersji męskiej 😁) oraz potężny, groźny i zwykle w złym humorze yokai Sesshomaru z mangi/anime "Inuyasha".

Poczekajcie na przeprowadzkę, wtedy dopiero się będzie działo...

Komentarze

  1. Znając wymagania nendków to nawet Szelągowska nie pomoże. ;) Domek cudny i bardzo jestem ciekawa jego wystroju. A Leosiek chyba też ma ochotę się tam wprowadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Poldek regularnie robi "atak Kocilli" na domek, bardzo bawi go zaglądanie do środka przez okna.
      O tak, nawet Szelągowska mogłaby nie podołać, bo ile nendków, tyle pewnie będzie wnętrzarskich idei ;)

      Usuń
  2. Zacna chałupka ^_^ Ale i tak kot zrobił posta :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee...
    Super!
    Cała chata tylko dla nich :0) i do tego w stanie surowym. Eksplozję wyobraźni tu widzę ;0) jest moc :0)
    Hihihi...
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu w urządzaniu tej rezydencji :)! Łatwo ne będzie na pewno, przy tak krytycznych odbiorcach ;). Ściskam mocno!!

      Usuń
  4. This is a great house ... three stories! It's gonna take some decorating and loads of furniture ... I can't wait to see it finished Chiriann. 😊
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! It will definitely take a while, but I'll try to get it ready for Christmas ;). Hugs, hugs!

      Usuń
  5. Nowa kwatera! Ale ekstra! xD
    Leopold jest cudny, ale ma ostrą konkurencję. ;)
    Oglądałam ostatnio te domki, szukam czegoś w skali 1:12 i wszystko za małe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Nie zaskoczę Cię pewnie, jeśli napiszę, że ja też zaczynałam od szukania czegoś większego, jednak ta chałupka miała przyjemną cenę i wykoncypowałam sobie, że dla nendoroidów będzie w sam raz. Lalki, niestety, kolejny raz musiały obejść się smakiem ;)

      Usuń
  6. Thank you :)! Yes, it's laser-cut. Assembling it was quite fun, now I need to think about decorations. I'm sure Leopold will "help" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że nendki znajdą w domku swoje miejsce :D
    Leoś jest i tak najpiękniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! O tak, i Leosiek świetnie o tym wie :D!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!