Spacerowo

 Wczoraj wreszcie dało się wyjść z domu bez ryzyka porażenia słonecznego i ugotowania żywcem zaraz po przejściu przez drzwi... albo oberwania jednocześnie piorunem i gradziną. Nie mogłam więc zmarnować takiej okazji, porwałam Miłkę i poszłyśmy się przejść moją tradycyjną trasą spacerową, której, wstyd przyznać, nie odwiedzałam już ze trzy miesiące. 

Po ostatnich deszczach zieleń odżyła i w jej cieniu spacerowało się bardzo przyjemnie. Oby taka pogoda przetrwała dłużej, to może w najbliższych dniach zrobimy też wypad do równie dawno nie odwiedzanego lasu 😉.

Sukieneczka: Pracownia Krawiecka Małych Cudów

 















Komentarze

  1. Faktycznie, bardzo soczyście zielono. Aż czuć zapach zieleni na zdjęciach. Śliczna laluszka - uwielbiam te oczka patrzące w bok ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Dziś trochę popadało, więc może zieleń jeszcze trochę odżyje po ostatnim tygodniu

      Usuń
  2. Thank you 🙂! Yup, the last week was simply awful, with the scorching sun and tropical nights... Hopefuly this one will be better ( today it even rains)...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Miłka zawsze mi się dobrze komponuje z plenerami 😉

      Usuń
  4. Bardzo urokliwa trasa i piękna modelka :)Podobają mi się ujęcia na leśnych ścieżkach :)Ja też przy pogodzie z temperaturą 30+ stopni nie wybieram się nigdzie na sesje z lalkami, ani nie mam na to chęci i nie lubię być palona żywcem przez słońce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Mam wręcz wyrzuty sumienia, że tak mało wychodzę z lalkami na zewnątrz, ale nie chcę, tak samo jak Ty, przypłacić tego udarem 😉

      Usuń
  5. Super spacer. Uwielbiam takie miejsca, gdzie widać tylko naturę.
    Śliczna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Staram się łapać takie ujęcia, by za dużo cywilizacji nie wlazło w kadr 😉

      Usuń
  6. Haha, pierwszy akapit tak doskonale opisuje moje odczucia w ostatnich dniach, że aż się uśmiałam. :)

    Panna śliczna, a trzecie zdjęcie jest zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😸! Pogoda niestety ostatnio nie rozpieszcza...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!