Na krakowskich brukach

 Na pocz膮tku czerwca (czyli hektar czasu temu 馃槈) wybra艂y艣my si臋 do Krakowa na kr贸tki wypad, g艂贸wnie w okolice Kazimierza i jego nies艂ychanie urokliwych zak膮tk贸w, restauracyjek, kawiarenek, ksi臋garni... Razem z Viki 偶a艂owa艂y艣my, 偶e wyjazd by艂 tak kr贸tki, bo zosta艂o jeszcze tyle miejsc do odwiedzenia, tyle pyszno艣ci do spr贸bowania. To jednak idealny pretekst, by wybra膰 si臋 tam jeszcze raz!

Ciuszki Viki: Jarmark Bo偶onarodzeniowy w Nikiszowcu i stoisko pe艂ne cud贸w 馃槈
























Komentarze

  1. Faktycznie pi臋knie tam jest. :) Ja te偶 bardzo lubi臋 takie urokliwe zak膮tki, stare mury, brukowane uliczki itp. Viki natomiast prezentuje si臋 bardzo elegancko, jakby w艂a艣nie wysz艂a z paryskiego butiku. Ja jeszcze nigdy nie by艂am w Krakowie, ale mo偶e kiedy艣 to nadrobi臋. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)! Jestem pewna, 偶e na Kazimierzu bardzo by Ci si臋 podoba艂o, je艣li b臋dziesz mia艂a okazj臋, koniecznie si臋 wybierz, najlepiej z noclegiem, by rano m贸c p贸j艣膰 do Hamsy na 艣niadanie :). Tak pysznych hummus贸w nie jad艂am jeszcze nigdzie!

      Usu艅
  2. Przepi臋kne zdj臋cia, kocham Krak贸w - razem z Toruniem i Wroc艂awiem jest w tr贸jce moich ukochanych polskich miast. Niestety, dawno ju偶 tam nie by艂am, jednak ta odleg艂o艣膰 troch臋 mnie zniech臋ca...
    Pi臋kny nastr贸j panuje na Twoich zdj臋ciach, bardzo mi si臋 podobaj膮! Viki cudownie wygl膮da w tych ciuszkach, prawdziwa z niej elegantka. 艢licznie wysz艂a na niebieskim tle馃挋

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)! Moje relacje z Krakowem s膮 skomplikowane, ale Kazimierz mnie uj膮艂 za serce od razu :). Na pewno tam jeszcze zajrzymy, mo偶e jesieni膮?

      Usu艅
  3. Wspania艂a sesja, 艣liczne ciuszki uda艂o Ci si臋 zdoby膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)! Mam ogromn膮 nadziej臋, 偶e w tym roku na jarmarku w Nikiszowcu pani od tych ciuszk贸w zjawi si臋 ponownie. Ja i m贸j portfel b臋dziemy gotowi ;)

      Usu艅
  4. Wygl膮da na super udany wypad :) Urokliwe miejsca i pyszne jedzonko, to zdecydowanie warto powt贸rzy膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)! Oj, by艂o naprawd臋 艣wietnie. Szkoda, 偶e nie wystarczy艂o czasu, by spr贸bowa膰 wszystkiego :D

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrze艣niowa Zabawa z Niespodziank膮

Weso艂ych 艢wi膮t!