W zielonych winogronach

 Mój urlop dobiega końca, a wciąż jeszcze mam do pokazania zdjęcia zrobione, nim się zaczął... Zatem nim na dobre zagoszczą tu morze, plaże i piaseczek, krótka sesja moich nowych Rainbowek/Shadowek, Nicole Steel i Luny Madison, przemianowych na Belet-Seri i Bellonę. Szaro-błyszczące dziewuszki prezentowały się w zieleni bardzo wyraziście, więc wyciągnęłam je do ogródka, nim zrobiło się zbyt gorąco, by choćby wyściubić nos z domu (jak dziś).

Niestety, asystent Viktorek miał wtedy coś ważniejszego do roboty niż nadzorować moją sesję...

 















 


Komentarze

  1. Pięknie się srebrzą na tle zieleni, cudowne są! ❤️ Piękne obie, chociaż Belet-Seri podoba mi się trochę bardziej... Za to moi mroczni shadow-chłopcy już tak długo czekają na sprzyjające warunki do zdjęć, że już stracili nadzieję, że kiedykolwiek do niej dojdzie🙈 może się kiedyś doczekają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Zabieraj chłopaków i przyjeżdżajcie na Śląsk, moje dziewczyny chętnie z nimi zapozują :D!

      Usuń
  2. Tak, szaro-srebrne panny cudnie wyglądają wśród zieleni. Zwłaszcza pierwsza jest urocza. Szalenie podoba mi się jej kolor oczu i uczesanie w dwie kitki. :) Ale jak to, bez kocistenta?! Opuszcza się w swojej robocie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Jakoś wtedy, gdy te panny debiutowały, nie przyciągnęły mojej uwagi, potrzebowałam czasu, by dostrzec ich urok, ale cieszę się, że obie już u mnie są :).
      O tak, kocistent zdecydowanie mnie wtedy zawiódł!

      Usuń
  3. Beautiful photos Chiriann! I'm quite taken with these dolls, but have still managed to obtain. Of the two, I think I like the first one the best, though I like the open lips of the second one.
    I am pleased you managed to get out and enjoy some time with your girls in the garden.
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! Hopefuly you will get some Shadow Highs girls for yourself soon :). They really grow on you, I must say.
      Today is so hot that I don't plan to leave the house, but the weather should improve in few days. I hope ;).
      Hugs, hugs!!

      Usuń
  4. Taka zielona sceneria zdecydowanie im służy :) Obie śliczne, zawsze kiedy widzę lalki RH też chce mieć jedną... A te z serii Shadow są bardzo kuszące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Panny zarówno tęczowe jak i cieniowe polecam serdecznie, ale najlepiej te ze starszych wpustów. Przykro to pisać, ale nowsze są coraz częściej mocno rozczarowujące, zwłaszcza pod kątem jakości.

      Usuń
  5. O rety, ależ one są fajne do fotografowania! Przez to, że są takie srebrno-szare, kolory wokół nich po prostu eksplodują! No bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Tak mi właśnie przyszło do głowy, że powinny się dobrze prezentować w ogródku. No i nie musiałam im tworzyć żadnego tła w domu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!