Miranda z włosem rozwianym

 Wietrzne dni to zwykle nienajlepszy moment na sesję, ale nie miałam wyboru - zbliżały się deszcze, które groziły obiciem bzu (i tak też się to skończyło), więc porwałam Mirandę, by ją obstrykać na tle zalewu liliowego kwiecia. A z tym, że włosy modelki żyły własnym życiem, musiałam się pogodzić 😅...

Viktorek tego dnia wybrał drzemkę pod krzaczkiem zamiast asystowania, a Leopold drzemał w domu, ledwie racząc zauważyć mój powrót.

Suknia Mirandy - Pracownia Krawiectwa Miniaturowego




















Komentarze

  1. Miranda looks beautiful in that gown Chiriann, and those lilacs are so pretty. Viktorek looks lke he's puttng on weight, especially from the rear end. LOL!
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! Viktorek knows, that the best shape is round ;). Hugs, hugs!

      Usuń
  2. Miranda wygląda obłędnie! Jej twarz jest taka...ludzka! No i ta suknia! Boska! Przepięknie jej w tych kwiatach :-)
    Kociaczki ogromnie sympatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Kiedy tylko zobaczyłam tę sukienkę wiedziałam, że dostanie ją moja jedyna rudowłosa :)

      Usuń
  3. Suknia doskonale podkreśla barwę włosów Mirandy. Panna wygląda niesamowicie. A sesja wśród kwiatów bzu wyszła rewelacyjnie.
    A kotki, no cóż...słodkie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Szkoda, że bzy tak szybko w tym roku opadły, miałam nadzieję na jeszcze jedną sesję... A kociarki musiały zaakcentować swoją obecność ;)

      Usuń
  4. Pomimo utrudnień atmosferycznych, zdjęcia wyszły wspaniale! Włoski prezentują się naprawdę cudnie! Panna ma piękną twarz i suknię, wygląda tak dostojnie, szlachetnie, wzbudza respekt. Kitki zawsze lubię obejrzeć ;-) dzień bez zdjęcia kota - dniem straconym :-) Także dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Na wiosnę u nas zwykle solidnie wieje, więc większość moich sesji z tego okresu zawiera modelki mniej lub bardziej rozczochrane :). A co do dnia bez kota, całkowicie się zgadzam :)!

      Usuń
  5. Suknia cudnie podkreśla kolor włosów modelki. Kotom tylko pozazdrościć takiego błogiego leniuchowania. :) A bzy piękne, sama w tym roku nie zdążyłam ich obfocić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! O tak, bzami w tym roku trzeba było się cieszyć bardzo szybko...

      Usuń
  6. Beautiful dress for a beautiful model. Love the colour and style. Suits her well. She looks like a Roman princess! Enjoyed seeing all the photos and your cat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! Just seing the colours of this dress reminded me of Miranda, so... she got it first ;)

      Usuń
  7. Boska jest ta Twoja ruda <3 i cudną ma kieckę <3
    a sesja w BZACH moja ulubiona <3
    Koty wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Bzy zawsze prezentują się wyśmienicie, tylko ja nie zawsze zdążę zrobić w nich sesję ;)! A koty dziękują za komplementy!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Potrafi być bardzo dostojna, jak na arystokrację przystało ;)

      Usuń
  9. Thank you :)! All thanks to the model and lilacs ;)!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!