Ogród Bioróżnorodności

 Ponieważ koniec maja to idealna pora na zdjęcia lalek w kwiatach, przezwyciężyłam wreszcie własne lenistwo i wybrałam się do pobliskiego Ogrodu Bioróżnorodności, do którego mam jakiś kwadrans drogi piechotą... Choć "Ogród" to trochę zbyt szumne określenie na większy skwerek z kaskadą, to było warto - na potęgę kwitły azalie, na które nie udało mi się już załapać w zaprzyjaźnionych ogrodach sąsiadów. Grace miała więc mnóstwo okazji do pozowania 😊.

Sukieneczka: Pracownia Krawiecka Małych Cudów






















Komentarze

  1. Kwiaty i lalki to zawsze świetne połączenie :) Piękne są te zdjęcia w azaliach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Cieszę się, że nawet u nas można znaleźć takie ukwiecone zakątki 😉

      Usuń
  2. Wspaniała sesja. Przepiękne zdjęcia, jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Azalii było tyle, że aż nie mogłam się zdecydować, którą obfocic następną 😁

      Usuń
  3. Thank you 🙂! I will be visiting this garden often now 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalki i kwiaty to fantastyczne połączenie. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z wodą w tle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🙂! Ja też bardzo lubię to zestawienie 😁. Muszę się znów wybrać na spacer...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!