Lutowa Zabawa z Niespodzianką

 Kolejny miesiąc (a raczej niemal jego koniec), więc czas na kolejną odsłonę Zabawy z Niespodzianką, którą organizuje Lenka z bloga Zacisze Lenki.  Udało mi się tym razem zorganizować trochę wcześniej, niż poprzednim razem 😉.

Lutowe hasło brzmiało:


Pasterz pije Mamrota,
skończyła się jego robota.
 
 
Stworzeń do wypasania ci u nas dostatek, więc nie było problemów, kogo umieścić w zagrodzie - generalnie przekrój jest dość szeroki 😆. W roli pasterzy wystąpili mnich Miroku i Mikazuki Munechika, w roli Mamrota - zielona herbata, w roli psów (a właściwie wilków) pasterskich - Shiranui i Amaterasu. Mam nadzieję, że to się nadal liczy 😁.
 
Pierwsze zdjęcie bierze udział w zabawie, dodatkowe wstawiam ot tak, dla urozmaicenia.
 
 
 







Komentarze

  1. Rewelacja, a ile zwierzątek w zagrodzie... Bardzo się cieszę, że bawisz się dalej. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Twoja zabawa bardzo mi się spodobała, jeśli tylko czas i natchnienie dopiszą, postaram się brać udział co miesiąc :)

      Usuń
  2. Świetna scenka! Od razu wpadły mi w oko króliczki. :) A mina Mikazukiego mówi wszystko. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Króliczki nabyłam ostatnio razem z klatką i marchewkami jako dodatki do dziecięcego pisemka. Od razu zostały spożytkowane ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! W moich gablotkach lalkowych jest sporo zwierzaków, więc pomysł narzucił się sam ;)

      Usuń
  4. Ale świetna interpretacja tematu. Zdjęcia fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Nareszcie do czegoś przydały się stajenne utensylia i płot, które kupiłam razem z końmi ;)

      Usuń
  5. Thank you :)! I had a lot of fun with this session :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!