Kwietniowa Zabawa z Niespodzianką, czyli Różowy Księżniczkowy

 Nowy miesiąc (dobra, koniec nowego miesiąca 😅) to nowy temat do prac w Zabawie z Niespodzianką z bloga Zacisze Lenki. Tym razem temat brzmiał "Różowy księżniczkowy" i kiedy tylko go zobaczyłam, uznałam, że to doskonała okazja, by trochę przewietrzyć Persefonę i pokazać Konia.

Koń na razie nie dorobił się własnego imienia, ale i tak króluje nad wszystkimi innymi kopytnymi moich lalek, już choćby tylko swoimi gabarytami. W oryginale należał do serii lalek Our Generation. Mój egzemplarz przyjechał do mnie (po okazyjnej cenie 😉) z wiadomego portalu aukcyjnego, używany, ale w bardzo dobrym stanie - bawiąca się nim dziewczynka dbała o niego i poza nieuchronnymi przetarciami floku na uszkach i przy kopytach, konisku dolega zupełnie nic. Dostałam też do niego rozmaite akcesoria, którymi pochwalę się przy innej okazji, bo grill niezbyt komponował mi się z eteryczną księżniczką w różu 😆.

Zatem bez zbędnej zwłoki - Persefona w roli księżniczki, Koń w roli księżniczkowego wierzchowca i moje podwórko w roli bezkresnych równin do kłusowania. Plus niepewna pogoda wiosenna, która jutro ma wrócić do stanu szarej, zimnej ulewy. Chwilo, trwaj!

 













 

W zabawie bierze udział ostatnie zdjęcie 😊.
 


Komentarze

  1. Super Koniu, widać, że i księżniczce bardzo przypadł do gustu! Bardzo podobają mi się te fotki, na których Persefona tuli się do Konia💜 Pięknie jest ubrana, róż rządzi i wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Ta sukieneczka nie jest ani w stylu moim, ani Persefony, ale idealnie pasowała do tej sesji ;)

      Usuń
  2. Pretty in Pink! I enjoyed seeing Persephone on her white horse Chiriann, she looks like she is really having fun riding...it's not easy to ride side saddle. :)
    Big hugs,
    X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)! She should have another saddle, just for the rides in dress ;). Good thing, that horsey is very calm ;). Hugs, hugs!!

      Usuń
  3. Wspaniała sesja, super pomysł z księżniczką na koniu. Bardzo dziękuję za udział w zabawie i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! W końcu miałam pretekst, by ściągnąć Konia z szafy i pokazać go światu ;). Uściski!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki księżniczki Persefony na rumaku. Ostanie zdjęcie wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Długo, oj długo czekało konisko na premierę...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!