W garderobie

 Niesiona noworocznym entuzjazmem, zabieram się do planowanego nadrabiania zaległości z zeszłego roku. Na pierwszy ogień poszły panny i ciuszki, których nie miałam okazji pokazać w 2023. Grace miała się w tej kreacji pokazać na seansie "Barbie", ale w kinie nie było ani jednego plakatu, by ją z nim obfocić... A Miranda jakoś skutecznie się przez cały rok chowała. Teraz zaś obie panie przeglądają zasoby dodatków przed nowym sezonem, by móc zabłysnąć na tle koleżanek, gdy znów przyjdzie ich kolej 😉.

 












Grace prezentuje też przy okazji prześliczną karteczkę, którą moje dziewczyny dostały od Marzenki z Dłubanin Lalkowych. Ja dostałam ekwiwalent w "ludzkim" rozmiarze 😊. Dziękujemy!!






Kocistent odpoczywał po trudach przygotowania (czytaj: ofutrzenia) planu zdjęciowego:

 




Komentarze

  1. Biedne one, szykują się, stroją a potem czekają cierpliwie na swoją kolej 😉 Świetna sesja a kocistent oczywiście poza wszelką konkurencją💖Karteczka cudowna, co mi uświadomiło, że też taką dostałam i się nie pochwaliłam 🙈 taka gapcia ze mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! O tak, mam wyrzuty sumienia, kiedy panny za długo czekają na pokazanie szerokiemu światu...

      Usuń
  2. Śliczne dziewczyny, super że mają w czym wybierać - wspaniała garderoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Garderobę dorwałam, zupełnie nieoczekiwanie, w Smyku ;)

      Usuń
  3. Ten błyszczący kapelusz będzie w sam raz na karnawał. :) Dziewczyny koniecznie muszą zaliczyć jakąś karnawałową imprezę. ;) Garderobę mają świetną, a ciuszki kolorowe, zwłaszcza to ponczo jest super. Kocistent za to wielce majestatyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)! Kapelusz jest bardzo efektowny, ale trzeba z nim ostrożnie, bo farbuje, drań ;)

      Usuń
  4. Czy to możliwe, żeby lalki były tak pięknie i modnie ubrane ? Nawet mają torebeczki ?! Pozazdrościć... Pozdrowienia zostawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)! Staram się, by prezentowały się godnie ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrześniowa Zabawa z Niespodzianką

Wesołych Świąt!