Zima mocno trzyma

 Niestety 馃槈. Po w艣ciek艂ych mrozach z pocz膮tku tygodnia musz臋 przyzna膰, 偶e wol臋 ju偶 nawet listopadozim臋 z pocz膮tku stycznia, ni偶 t臋 kanoniczn膮, ze 艣niegiem i mrozem. Jednak偶e 艣niegowi malowniczo艣ci odm贸wi膰 nie mo偶na, wi臋c prze艂kn臋艂am t臋 niech臋膰 i pow臋drowa艂am do ogr贸dka, by cho膰 na kilku fotkach uwieczni膰 zimowe uroki, nim zgrabiej膮 mi paluchy, co zreszt膮 do艣膰 szybko si臋 sta艂o. Mam nadziej臋, 偶e tych kilka kadr贸w ze spaceru Kailani Wam si臋 spodoba. Ona 艣niegiem by艂a wyra藕nie zafascynowana 馃槈.

Kocistent Viktorek si臋 nie pokaza艂, bo podziela moj膮 niech臋膰 do tej pory roku.

Ciuszki: Pracownia Krawiectwa Miniaturowe, Pracownia Krawiecka Ma艂ych Cud贸w.

 












 


Komentarze

  1. Wspania艂y spacer. Musz臋 przyzna膰 si臋, 偶e nie lubi臋 zimy, ale na Twoich zdj臋ciach jest pi臋kna. 呕ycz臋 szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)! Oj, ja te偶 nie lubi臋, zawsze trudno mi si臋 zmusi膰 do wyj艣cia z domu na 艣nieg, kiedy nie musz臋 tego robi膰...

      Usu艅
  2. Biel zdecydowanie kontrastuje z jej urod膮, ale w bardzo pozytywny spos贸b. Ko偶uszek ma 艣wietny i na pewno ciep艂y, za to mam nadziej臋, 偶e twoje palce zbytnio nie przemarz艂y. Podoba mi si臋 zw艂aszcza, jak uchwyci艂a艣 j膮 na 9 zdj臋ciu. :) Co do zimy to uwa偶am, 偶e na wsi mog艂aby sobie by膰, w mie艣cie niekoniecznie. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :)! T臋 modelk臋 wybra艂am w艂a艣nie z racji jej "niezimowej", egzotycznej urody :). Zima na pewno ma wi臋cej uroku w lesie czy na polach, ni偶 w mie艣cie, gdzie 艣nieg szybko zmienia si臋 w brudn膮 brej臋, utrudniaj膮c膮 偶ycie...

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wiosenny spacer

Wrze艣niowa Zabawa z Niespodziank膮

Weso艂ych 艢wi膮t!